Komuniciranje s kupcima i inspekcijom
Znate za onu rečenicu: “Kupac je uvijek u pravu”?
Da pitate svakog trgovca proizvoda ili usluga što im je najteže u tom poslu, rekli bi – komunikacija s kupcima i korisnicima usluga. Ni marketing, ni sva administracija koju moraju voditi. Najveći izazov im je uskladiti svoje poslovanje s propisima koji štite kupce i korisnike usluga te komunicirati na način da svi oni budu uvijek zadovoljni.
Pogotovo ako uzmemo u obzir da do najvećeg broja inspekcija dolazi upravo zbog prijave potrošača. Ponekad žele povrat novca, ponekad ne žele da prikupljate njihove podatke.
Ponekad zvuče ovako:
˝Pokvarila mi se perilica, ima materijalni nedostatak? Odmah mi dajte novu inače ću Vas prijaviti inspekciji!˝
˝Odakle Vam moji podaci da mi šaljete mailove?˝
“ Želim da mi isplatite naknadu štete za duševne boli “
˝Apartman nije udaljen 500 m od mora.˝
Ako radite s ljudima, znate – kupac nije baš uvijek u pravu.
Na edukaciji “Komuniciranje s kupcima i inspekcijom” naučite kako imati spreman odgovor na svako od ovih pitanja. Dužnosti koje morate ispuniti prema kupcima i procesi nadzora ili inspekcije više Vam neće stvarati probleme.
Po završetku predavanja i radionice znat ćete kako da:
- Uskladite komunikaciju s potrošačima do zadnjeg detalja. Saznajte kako, na koji način i koliko komunicirati s kupcima i korisnicima usluga tako da ispunite svoju zakonsku obvezu i izbjegnete prijave.
- Riješite situacije povrata i reklamacije na obostrano zadovoljstvo.
- “Dobar dan, mi smo inspekcija i došli smo provesti nadzor” ne izazove strah ni kod Vas, niti Vaših zaposlenika. Bit ćete spremni za svaki korak postupka nadzora i dolaska inspekcije.
- Zadržite prisebnost kod dolaska inspekcije, ali i gard jer znate da ste napravili sve što zahtijevaju. Poduzmite sve što je u Vašoj moći kako bi zaštitili svoju organizaciju.
- Prepoznate zamke koje inspekcija i AZOP koriste tijekom nadzora i iskoristite to u svoju korist.
Za koga je ova edukacija?
Posvećena zaštiti potrošača i inspekcijskom nadzoru, edukacija koristi svima koji žele znati kako argumentirano odgovoriti kupcima, AZOP-u, ali i inspekciji. Oduprite se pritiscima i izazovima, bilo da poslujete u Hrvatskoj ili inozemstvu.
Imate već iskustva s inspekcijom? Ne brinite, ova edukacija nije samo za početnike. Postupak inspekcije, nadzora AZOP-a i potrošačke sporove objasnit ćemo kroz praktične primjere tako da ne možete doći u situaciju da budete na gubitku.
Vaša investicija i prijava
Cijena video lekcije iznosi 1. 765,00 kn.
U cijenu nije uračunat PDV.
Što još dobijate uz ovu edukaciju
S željom da Vam usklađivanje poslovanja bude što bezbolnije i pristupačnije, za Vas smo u cijenu edukacije uključili i sljedeće bonuse:
- Spremne šprance koje možete popunjavati u elektroničkom obliku, kao i dodatne materijale
- 15% popusta na sljedeće edukacije
- Stručno individualno savjetovanje dužine 1h u periodu od 30 dana nakon kupnje lekcije
- Certifikat na temelju kojeg edukaciju možete upisati u radnu knjižicu
Iskustva prethodnih polaznika

Nova TV
Edukacije su dobro osmišljene, rad u malim grupama sa dosta interakcije kako sa edukatorima tako i s drugim polaznicima edukacije. Stručni dio pojašnjen na praktičnim primjerima i odlično prezentiran. Edukatori potiču postavljanje pitanja tijekom obrade pojedinog segmenta tako da do kraja edukacije nije bilo nejasnoća i problema sa shvaćanjem teme edukacije. Za svaku pohvalu i preporuku.

LUSH Manufacturing
Naša dosadašnja suradnja s Presido d.o.o. više je nego profesionalna i pozitivna. Edukacija "Primjena Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka - GDPR" bila je sveobuhvatna i dubinski je obradila ovu ozbiljnu tematiku. Predavači su u detalje obrazložili svaku nedoumicu sudionika, koristeći realne i relevantne primjere te se posvetili svakom pitanju i situaciji iznesenoj na seminaru. Nakon završene edukacije nastavili smo surađivati s kompanijom i imamo samo riječi hvale za dostupnost i kvalitetu smjernica koje dobivamo. Zahvalni smo što smo pronašli suradnike na koje se možemo s punim povjerenjem osloniti i dobiti adekvatnu i stručnu pomoć.

Jamnica
Edukacija o GDPR-u u HR-u bila je odlična te smo dobili puno praktičnih informacija o korištenju osobnih podataka. Kolege iz Presida su vrlo ugodni i suradljivi te nam stoje na raspolaganju za bilo kakva pitanja te nas redovito obavještavaju o promjenama i novostima u domeni zaštite osobnih podataka. U svakom slučaju, našu suradnju ćemo nastaviti, a svima ostalim kompanijama preporučujemo isto.

SVM eKupi
Stručno, profesionalno, temeljito i cjelovito predavanje o specifičnom i složenom pravnom području zaštite osobnih podataka. Teoriju i praksu predavači prezentiraju na zanimljiv način dostupan i onima koji se ne bave pravom, već su im osobni podaci dodatna obaveza i opterećenje. Sudske prakse u Hrvatskoj još nema dovoljno, a pitanja je mnogo. Ovo je jedino GDPR savjetovanje na kojem sam dobila konkretne, detaljne i jasne odgovore na moja pitanja što poduzeti i kako se postaviti u odnosu na zaštitu osobnih podataka.